Thursday, March 29, 2012

MeNGoMEL

malu! malu! malu!,pasal apa aku malu? nak dijadikan cerita aku g giant smlm beli barang cikit.. pas magrib tu nak g mkn kat kedai.. semangat la aku g kat kereta... dh lapa sangat la ni.. sekali aku smp je kat kete... 3 troli giant tu tersusun rapi..dua kat dpn kete satu lagi sebelah kiri.. hai manusia susah k nak letak troli tu balik kat tempat yg sepatunya... aku pon ape lg

" hai sape la punye keje ni, x senonoh betul, memang nk kene ni org ni" bkn nak lelak balik troli ni betul-betul... ish...

ttbe aku tdgr suare dr kereta sebelah aku yg baru je riverse kan kereta die sambil tersengeh "

 kak mintak maaf kak.. sorry2... 

ha? aku pon terdiam n tertunduk.. ade org dnga k ape yg ngomelkan td... hahaha... ckp siang pandang2, ckp mlm dengar2...upenye budak dalam kete tu x tutup tingkap pon.. adik aku nmpk sbnye org tu pndang, tp ape die boleh buat.. aku jln smgt sgt kedepan tinggal kn die kat belakang....

 pape pon bgus gak budak tu dnga len kali klu die nk buat lg mesti teringat p aku bising2 td... :) 

terbukti aku suke membebel x kire tempat.........hahahha.....pot,pet, pot,pet

No comments: